MILANKA JANKOVIC

субота, 17. децембар 2011.


7.Korisnici programa
  • Direktori/pedagozi
  • Nastavnici/profesori
  • Roditelji
  • Učenici
Direktori/Pedagozi
Koristeći podatke proizišle iz ovog programa, direktori imaju bolji i brži uvid u radne aktivnosti unutar školske ustanove. Omogućen je brži uvid u dnevne aktivnosti kao i u polugodišnje ili godišnje statistike uspeha, izostanaka, realizacije nastave i sl. Naglasak stavljamo na brzinu dolaska informacija do direktora, a isto tako i od samog direktora prema profesorima, učenicima i roditeljima. Na taj način poboljšava se odnos i saradnja na relacijama između ovih grupa. Direktor se logira na stranicu Školskog dnevnika u polje predviđeno za login, nakon što dobije korisničko ime i šifru. Na korisničkom nalogu dostupni su mu linkovi: Statistike ocena, Statistike unosa, Statistike logiranja, Statistike članarina i Korisnički podaci.
Link Statistike ocena - pruža uvid u trenutno stanje uspeha učenika na osnovu upisanih ocena na nivou škole i selektivno po razredima, odeljenjima i učenicima. Takođe pruža uvid u broj opravdanih i neopravdanih izostanaka u bilo kom periodu u toku školske godine. Link Statistike unosa- prati dnevni unos ocena, izostanaka, domaćih zadataka... Link Statistike logiranja- pruža uvid u rad nastavnog osoblja, dok link Statistike članarina daje uvid u izvšene uplate članarine od strane roditelja za korišćenje Internet školskog dnevnika. Direktoru je data mogućnost i uvida u korisničke podatke profesora i roditelja na nivou škole koz link Korisnički podaci. S obzirom na ograničenja, direktoru je omogućen pristup u sve razrede, pregled gradiva, uvid u opravdane i neopravdane izostanke i ocene, međutim bez prisustva nastavnika, direktor ne može menjati niti upisivati nove ocene ili izostanke.

 
Nastavnici/ profesori
Moglo bi se reći kako je jednostavnost i intuitivnost ovog programa njegova odlika i najvažnija osobina. Za učitelje, nastavnike i profesore ovaj program se odlikuje velikom jednostavnošću prilikom korišćenja. Nastavnik/Profesor se logira na stranicu Školskog dnevnika u polje predviđeno za login, nakon što dobije korisničko ime i šifru...
Moglo bi se reći kako je jednostavnost i intuitivnost ovog programa njegova odlika i najvažnija osobina. Za učitelje, nastavnike i profesore ovaj program se odlikuje velikom jednostavnošću prilikom korišćenja. Nastavnik/Profesor se logira na stranicu Školskog dnevnika u polje predviđeno za login, nakon što dobije korisničko ime i šifru.
Dnevnik rada i Unos ocena – aktiviranjem ovih linkova nastavnici/profesori imaju mogućnost da na obrascima koji su identični onima u školskom dnevniku upisuju sve informacije na isti način kako su to do sada radili u školskom dnevniku ( ocene, izostanke, odrađene časove, pohvale, primedbe...).
Razrednom starešini putem ovog softvera omogućeno je štampanje:
  • print učenik ( podaci za login učenika )
  • print roditelj ( podaci za login roditelja )
  • diploma
  • Zapisnik sa popravnog ispita učenika
  • Prevodnica
  • Svedočanstvo
Roditelji
Prednosti u korišćenju ovog programa za svaku grupu korisnika su velike. Roditelji kao korisnici u svakom trenutku mogu imati celokupan uvid u stanje svog deteta u školi, kako po pitanju ocena, izostanaka, domaćih zadataka tako i po pitanju svega ostalog putem sms-a i e-maila...
Prednosti u korišćenju ovog programa za svaku grupu korisnika su velike. Roditelji kao korisnici u svakom trenutku mogu imati celokupan uvid u stanje svog deteta u školi, kako po pitanju ocena, izostanaka, domaćih zadataka tako i po pitanju svega ostalog putem sms-a i e-maila. Izbeći će se nepotrebno čekanje obaveštenja sa roditeljskih sastanaka o tekućoj problematici. Ovo omogućava pravovremeno reagovanje roditelja na bilo koju promenu, što podrazumeva da roditelji u svakom trenutku znaju šta se dešava sa njihovim detetom za vreme boravka u školi. Ovakvim pristupom i brzom intervencijom, zahvaljujući nekašnjenju informacija, osiguraće se brža intervencija i bolji pedagoški pristup što na kraju rezultira kvalitetnijim odnosom i još većim uzajamnim poverenjem.

Нема коментара:

Постави коментар